Projecte integrat de llengües:
És l’instrument que possibilita que els centres educatius organitzin i gestionin determinats aspectes en referència a l’estat i a l’ús de les llengües al centre i al tractament curricular de les diferents llengües que hi són presents És una de les parts fonamentals del Projecte Educatiu de Centre.
Continguts del projecte lingüístic:
1. El tractament de la llengua catalana i, si s’escau, de l’aranès, com a llengua vehicular i d’aprenentatge
2. El procés d’ensenyament-aprenentatge de la llengua castellana
3. Les diferents opcions en relació a les llengües estrangeres
4. Els criteris generals per a les adequacions del procés d’ensenyament de les llengües a la realitat sociolingüística del centre globalment i individual
Objectius finals:
En acabar l’ensenyament primari, l’alumnat ha de poder comprendre i expressar en una llengua estrangera missatges senzills dintre d’un context. En acabar l’ensenyament secundari, l’alumnat ha de poder comprendre i produir missatges orals i escrits amb propietat, autonomia i creativitat en una llengua estrangera. (Nivell bàsic en una segona llengua estrangera)
No hay comentarios:
Publicar un comentario